17.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΤρέξιμο για απώλεια βάρουςΑπώλεια βάρους; 4 λάθη που πρέπει να αποφευχθούν

Απώλεια βάρους; 4 λάθη που πρέπει να αποφευχθούν

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Στην αγορά υπάρχουν πολλά σκευάσματα και συμπληρώματα διατροφής για απώλεια βάρους. Μερικά από αυτά αποδεικνύονται ευεργετικά, καθώς μας βοηθάνε να χάσουμε κάποια κιλά σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Όμως προσοχή. Δεν πρέπει ποτέ να χρησιμοποιούμε αυτά τα σκευάσματα και τα συμπληρώματα διατροφής χωρίς την έγκριση του γιατρού μας.

Παρακάτω παραθέτουμε 4 λάθη που κάνουμε όταν προσπαθούμε να χάσουμε κιλά.

1. Πρώτο μεγάλο λάθος είναι να επικεντρωνόμαστε σε μία μόνο δραστηριότητα. Δεν πρέπει να ξεκινάμε μία συγκεκριμένη διατροφή, χωρίς να ξεκινάμε το αντίστοιχο πρόγραμμα άσκησης. Βλέπουμε καλύτερα αποτελέσματα ακολουθώντας ένα πρόγραμμα διατροφής. Επίσης, είναι καλύτερο και για την υγεία τους σώματος.

2. Το δεύτερο λάθος που είναι το πιο συνηθισμένο είναι να μειώνουμε πάρα πολύ το φαγητό μας. Αυτό μας προκαλεί αίσθημα στέρησης . Δεν χρειάζεται να σταματήσουμε να τρώμε ή να παραλείπουμε γεύματα για να μειώσουμε το βάρος μας. Πρέπει να τρώμε σωστά για να αυξήσουμε τον μεταβολισμό μας και ασκούμαστε για να κάψουμε επιπλέον θερμίδες.

3. Τρίτο λάθος είναι όταν σχεδιάζουμε να χάσουμε πολλά κιλά στην αρχή. Όσα περισσότερα κιλά χάνουμε στις αρχές ενός προγράμματος, τόσο γρηγορότερα θα τα ξαναπάρουμε.

4. Τέταρτο λάθος, το οποίο είναι πολύ συνηθισμένο, είναι να αφαιρέσουμε τα λιπαρά από τη διατροφή μας. Το σώμα μας δεν λειτουργεί χωρίς λιπαρά. Τρώμε επιλεκτικά κάποιες λιπαρές τροφές και ποτέ δεν επιλέγουμε δίαιτες χωρίς καθόλου λιπαρά

Όλα αυτά τα λάθη είναι πολύ κοινά. Αρχίζουμε να παίρνουμε χάπια δίαιτας και θέλουμε γρηγορότερα αποτελέσματα. Δεν πρέπει να κάνουμε παραπάνω λάθη και πάντα ζητάμε βοήθεια από ειδικούς.

Από: femalefitnesstrickytips.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ