31.3 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΘα έχω σφάχτες αν πίνω νερό όσο τρέχω;

Θα έχω σφάχτες αν πίνω νερό όσο τρέχω;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Ερώτηση: Θα έχω σφάχτες αν πίνω κατά τη διάρκεια του τρεξίματος;

Κάθε φορά που πίνω νερό πριν ή κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, έχω σφάχτες στα πλευρά μου. Είναι ok να μην πίνω νερό κατά τη διάρκεια του τρεξίματος ώστε να αποφύγω τους σφάχτες;

Απάντηση: Η άποψη ότι οι σφάχτες προκαλούνται από την κατανάλωση νερού κατά τη διάρκεια της προπόνησης είναι ένας μεγάλος μύθος. Το νερό, ζεστό ή κρύο, πριν ή κατά τη διάρκεια του τρεξίματος δεν προκαλεί σφάχτες στα πλευρά. Ο καλύτερος τρόπος για την αποφυγή πλευρικών σφαχτών είναι η σωστή προθέρμανση και οι βαθιές αναπνοές από το στόμα καθώς τρέχουμε.

Αν δεν πίνουμε νερό κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, μπορεί να μας προκαλέσει μεγαλύτερα προβλήματα, όπως αφυδάτωση και θερμοπληξία. Πρέπει να υπακούμε τη δίψα μας και να πίνουμε νερό όταν νιώθουμε διψασμένοι κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ