31.3 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΤρέξιμο για απώλεια βάρουςΚαίω περισσότερες θερμίδες τρέχοντας έξω ή σε διάδρομο;

Καίω περισσότερες θερμίδες τρέχοντας έξω ή σε διάδρομο;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Ερώτηση: Καίω  περισσότερες θερμίδες τρέχοντας έξω ή σε διάδρομο;

Έχω ακούσει ότι με το τρέξιμο έξω καίμε περισσότερες θερμίδες από ό, τι με το τρέξιμο σε διάδρομο. Αληθεύει;

Απάντηση: Εξαρτάται από το πόσο γρήγορα τρέχουμε. Για το μέσο άτομο που τρέχει 8 έως 14 χιλιόμετρα την ώρα, κάποιες έρευνες δείχνουν ότι με το τρέξιμο σε εξωτερικό χώρο καίει μέχρι 5% περισσότερες θερμίδες, ενώ άλλες μελέτες δείχνουν ότι δεν υπάρχει κάποια διαφορά. Αλλά αν τρέχουμε σε έναν πιο γρήγορο ρυθμό – πιο γρήγορα από 16 χιλιόμετρα την ώρα, μπορούμε να κάψουμε μέχρι και 10 τοις εκατό περισσότερες θερμίδες όταν τρέχουμε έξω από ότι στον διάδρομο.

Το τρέξιμο στο διάδρομο είναι σαφώς πιο εύκολο, επειδή το έδαφος τραβιέται κάτω από τα πόδια μας και δεν υπάρχει η αντίσταση του αέρα. Αυτό άλλωστε εξηγεί την διαφορά στην ποσότητα των θερμίδων που καίγονται.

Επίσης, να έχουμε κατά νου ότι οι μετρήσεις για τις θερμίδες που καίμε στους διαδρόμους δεν είναι ακριβείς. Μερικές εκθέσεις δείχνουν ότι οι διάδρομοι υπερεκτιμούν τις πραγματικές θερμίδες που καίγονται έως και 15-20%.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ