20.2 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΜπορώ να φάω πριν από το τρέξιμο;

Μπορώ να φάω πριν από το τρέξιμο;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Ερώτηση: Μπορώ να φάω πριν από το τρέξιμο;
«Πρέπει να ανησυχώ για στομαχικά προβλήματα, αν έχω φάει πριν το τρέξιμο; Πρέπει να τρώω πριν από την προπόνηση;»

Απάντηση: Όταν ξεκινάμε το τρέξιμο, δεν πρέπει να αισθανόμαστε ούτε πεινασμένοι, αλλά ούτε και παραφαγωμένοι. Δεν πρέπει να φάμε λίγο πριν ξεκινήσουμε το τρέξιμο, επειδή μπορεί αυτό να οδηγήσει σε κράμπες ή σφάχτες. Από την άλλη, υπάρχει η περίπτωση να ξεμείνουμε από ενέργεια αν τρέχουμε με άδειο στομάχι. Το ιδανικό είναι να φάμε ένα σνακ ή ένα ελαφρύ γεύμα περίπου 1 1/2 έως 2 ώρες πριν αρχίσουμε να τρέχουμε.

Επέλεξε κάτι με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες και χαμηλό σε λιπαρά, φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Για παράδειγμα, γαλοπούλα και τυρί σε ψωμί ολικής αλέσεως ή μια μπανάνα και μια μπάρα δημητριακών.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ