20.2 C
Athens
Τετάρτη, 29 Μαΐου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΠοια είναι η διαφορά μεταξύ του τρεξίματος και του τζόκινγκ;

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του τρεξίματος και του τζόκινγκ;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Ερώτηση: Ποια είναι η διαφορά μεταξύ του τρεξίματος και του τζόκινγκ;
Είναι το τζόκινγκ αργό τρέξιμο; Σε ποιο σημείο δεν κάνω απλά τζόκινγκ αλλά λέω ότι είμαι δρομέας;

Απάντηση: Πότε τρέχει κάποιος και πότε κάνει τζόκινγκ; Υπάρχει πραγματική διαφορά μεταξύ των δύο; Αν ρωτήσετε οι περισσότεροι θα σας απαντήσουν ότι το τζόκινγκ είναι ένα τρέξιμο σε αργό ρυθμό. Όσο όμως και αν έψαξα, δεν βρήκα κάπου έναν αυστηρό ορισμό για το τζόκινγκ.
Κάποιοι αναφέρουν ότι η μόνη διαφορά ενός δρομέα με κάποιον που κάνει τζόκινγκ είναι η υπογραφή του σε μία αίτηση συμμετοχής σε ένα αγώνα. Δηλαδή, αν κάνεις προπόνηση για μεγάλο χρονικό διάστημα και τελικά πάρεις μέρος σε έναν αγώνα δρόμου θεωρείσαι δρομέας, ανεξάρτητα από το πόσο γρήγορα ή πόσο μεγάλη απόσταση τρέχεις.

Είναι προσωπική απόφαση του καθένα μας για το αν αυτοαποκαλούμαστε δρομείς ή όχι. Δεν υπάρχει κάποιο κατώτατο όριο ρυθμού ή απόστασης που πρέπει να τρέχουμε για να ονομαζόμαστε δρομείς. Αν κάνεις τζόκινγκ για χρόνια και θέλεις να λες ότι κάνεις απλά τζόκινγκ μπορείς να το κάνεις. Αλλά, ακόμα και αν τρέχεις με αργό ρυθμό και θέλεις να αυτοαποκαλείσαι δρομέας, κάντο. Και κάντο περήφανα.

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ