17.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΠοια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να τρέχουμε;

Ποια είναι η καλύτερη ώρα της ημέρας για να τρέχουμε;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Μια απορία που έχουν όλοι οι νέοι δρομείς, είναι για το ποια ώρα της ημέρας είναι καλύτερα να τρέχουν. Πρωί ή απόγευμα; Υπάρχουν πλεονεκτήματα και για τις δύο ώρες της ημέρας.

Έρευνες δείχνουν ότι η καλύτερη ώρα για να προπονηθούμε είναι όταν η θερμοκρασία του σώματός μας είναι στο υψηλότερο σημείο. Για τους περισσότερους ανθρώπους, η ώρα αυτή μεταξύ 16:00-19:00.

Προτού όμως αρχίσουμε να αλλάζουμε τις ώρες που τρέχουμε, να έχουμε κατά νου ότι υπάρχουν επίσης οφέλη και για το πρωινό τρέξιμο. Υπάρχουν έρευνες που δείχνουν ότι οι αυτοί που αθλούνται το πρωί είναι πιο συνεπής με τα προγράμματα προπόνησής τους από εκείνους που προπονούνται το απόγευμα ή το βράδυ.

Επίσης, υπάρχουν έρευνες που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το σώμα προσαρμόζεται στην ώρα που συνήθως προπονούμαστε. Για αυτό το λόγο οι περισσότεροι δρομείς που τρέχουν σε αγώνες προπονούνται το πρωί, γιατί οι περισσότεροι αγώνες είναι το πρωί. Έτσι, αν έχετε σκοπό να τρέξετε σε κάποιο αγώνα, καλό είναι κάποια τρεξίματα σας, εδικά αυτά με τις μεγαλύτερες αποστάσεις, αν είναι πρωινά.

Ένα άλλο πλεονέκτημα του πρωινού τρεξίματος είναι και ο καλύτερος ύπνος. Αυτοί που τρέχουν το πρωί έχουν ύπνο καλύτερης ποιότητας από αυτούς που τρέχουν το απόγευμα ή το βράδυ.

Το συμπέρασμα είναι, ότι αν και φαίνεται ότι το πρωινό τρέξιμο έχει περισσότερα πλεονεκτήματα από το απογευματινό, σημασία δεν έχει η ώρα που τρέχουμε, αλλά το να τρέχουμε. Ας τρέχουμε λοιπόν όταν μπορούμε βάσει του καθημερινού μας προγράμματος.

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ