11.3 C
Athens
Κυριακή, 3 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΣυμβουλές για τρέξιμο στην παραλία

Συμβουλές για τρέξιμο στην παραλία

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Ροκ μουσική για τρέξιμο

Αν είσαι φαν της ροκ μουσικής και θέλεις μία λίστα μουσικής που να σε παρακινεί και να σε κάνει το τρέξιμο σου ευχάριστο, χρησιμοποίησε την παρακάτω ροκ playlist για τρέξιμο από το spotify.

Πώς τρέχουμε στην άμμο

Το τρέξιμο στην παραλία δεν είναι μόνο μία πανέμορφη εμπειρία, αλλά μπορεί να μας βοηθήσει να γίνουμε καλύτεροι και δυνατότεροι δρομείς. Το τρέξιμο στην άμμο, ειδικά τη βρεγμένη άμμο, είναι δυσκολότερο από το τρέξιμο στο χώμα ή την άσφαλτο, όποτε θα γυμναστούμε περισσότερο στην παραλία. Αλλά προσοχή. Για να είμαστε σε θέση να ανταμειφτούμε με μια βουτιά στη θάλασσα μετά το τρέξιμο πρέπει να ακολουθήσουμε τις παρακάτω συμβουλές.

Ξεκινάμε το τρέξιμο στην υγρή άμμο
Αν είμαστε νέοι στο τρέξιμο στην παραλία, ξεκινάμε να τρέχουμε στην υγρή άμμο, η οποία είναι περισσότερο σταθερή και είναι ευκολότερο να τρέχουμε σε αυτή παρά στη στεγνή μαλακή άμμο. Σταδιακά μπορούμε να προσθέτουμε μερικά δίλεπτα τρεξίματος στη στεγνή άμμο. Με τον καιρό προσαρμοζόμαστε στην στεγνή άμμο και μπορούμε πλέον να τρέχουμε μεγαλύτερα διαστήματα σε αυτή.

Αποφεύγουμε τους αμμόλοφους
Αποφεύγουμε το τρέξιμο στους αμμόλοφους, διότι μπορεί να μας οδηγήσει σε τραυματισμούς στα γόνατα και τους αστραγάλους μας.

Μην περιμένουμε να τρέχουμε στο συνηθισμένο ρυθμό μας
Επαναλαμβάνουμε, το τρέξιμο στην παραλία είναι δυσκολότερο από ότι στο χώμα ή στην άσφαλτο. Για αυτό το λόγο, δεν πρέπει να περιμένουμε να τρέχουμε με τον ίδιο ρυθμό με αυτό στην άσφαλτο ή στο χώμα.

Πρέπει να ενυδατωνόμαστε
Για την πρόληψη της αφυδάτωσης πρέπει να ενυδατωνόμαστε σωστά. Φρόντισε είτε να έχεις μαζί σου νερό, είτε σχεδίασε η διαδρομή σου να περνάει από κάποιο beach bar ή καφετέρια ώστε να προμηθευτείς νερό. Στη δεύτερη περίπτωση, φρόντισε να έχεις μαζί σου χρήματα.

Προστάτεψε το δέρμα σου
Το τρέξιμο στη παραλία βοηθάει για ένα τέλειο και ομοιόμορφο μαύρισμα. Αλλά προσοχή. Δεν παίζουμε με τον ήλιο. Αποφεύγουμε το τρέξιμο μεταξύ 10 π.μ. και 4 μ.μ., όταν η ένταση του ήλιου είναι στο μάξιμουμ και δεν παραλείπουμε ποτέ το αντηλιακό.

Προσοχή όταν τρέχουμε ξυπόλυτος
Ένας καλός τρόπος για να δυναμώσεις τα πόδια σου είναι να τρέχεις ξυπόλυτος στην παραλία. Αν όμως τα πόδια σου δεν είναι συνηθισμένα να τρέχουν γυμνά στην άμμο, μην το παρακάνεις διότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να τραυματιστείς. Θυμήσου να έχεις πάντα ένα ζευγάρι παπούτσια τρεξίματος στην παραλία. Ξεκίνα να τρέχεις ξυπόλυτος για 15-20 λεπτά και στη συνέχεια φόρεσε τα παπούτσια σου. Αυτό έως ότου τα πόδια σου συνηθίσουν την άμμο. Και, φυσικά, να κοιτάς πάντα που πατάς. Ένα όστρακο ή μία κοφτερή πέτρα μπορούν να σου κάνουν μεγάλη ζημιά.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

2 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θα μπορούσες να προτείνεις κάποιες παραλίες στο Ν. Αττικής όπου θα μπορούσαμε να τρέξουμε?

    Ευχαριστώ

  2. Προσέχουμε που πατάμε όταν τρέχουμε με γυμνά πόδια στην παραλία! Έχω πατήσει αχινό, ευτυχώς ξεραμένο οπότε έβγαλα εύκολα τα αγκάθια!

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ