29.6 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΜουσική και τρέξιμοΤι μουσική να ακούω όταν τρέχω

Τι μουσική να ακούω όταν τρέχω

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Το τρέξιμο είναι μια δραστηριότητα που πολλοί άνθρωποι αγαπούν και ασκούν για να διατηρήσουν τη φυσική τους κατάσταση, να απελευθερώσουν το άγχος και να απολαύσουν την αίσθηση της ελευθερίας. Η μουσική μπορεί να είναι ένας εξαιρετικός σύντροφος κατά τη διάρκεια της προπόνησης και να βελτιώσει την εμπειρία σας. Ας εξερευνήσουμε τους λόγους για τους οποίους η μουσική είναι τόσο σημαντική κατά τη διάρκεια του τρεξίματος, καθώς και τον εξοπλισμό και τις εφαρμογές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε.

Τι μουσική να ακούω όταν τρέχω
Image by StockSnap from Pixabay

Οφέλη της μουσικής κατά τη διάρκεια του τρεξίματος

Η μουσική μπορεί να έχει πολλά οφέλη κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικά από αυτά:

1. Βελτίωση της ψυχολογίας: Η μουσική μπορεί να βελτιώσει την ψυχική σας κατάσταση και να σας βοηθήσει να ξεπεράσετε την κούραση της προπόνησης.

2. Αύξηση της απόδοσης: Η μουσική μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σας από την κόπωση και να σας βοηθήσει να αυξήσετε την απόδοσή σας κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

3. Ρυθμίζει τον ρυθμό: Η μουσική με έντονο ρυθμό μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια σταθερή και ομοιόμορφη κίνηση κατά τη διάρκεια του τρεξίματος.

4. Αποσπά την προσοχή: Η μουσική μπορεί να σας απασχολήσει και να αποσπάσει την προσοχή σας από τον πόνο ή την κόπωση που μπορείτε να νιώθετε κατά τη διάρκεια της προπόνησης.

Τι μουσική να ακούω όταν τρέχω
Image by Firmbee from Pixabay

Εξοπλισμός που χρειάζεστε και εφαρμογές για τη μουσική κατά τη διάρκεια του τρεξίματος

Όταν τρέχετε και ακούτε μουσική, θα χρειαστείτε κάποιο εξοπλισμό για να απολαύσετε την εμπειρία σας. Εδώ είναι μερικά απαραίτητα αντικείμενα:

1. Ακουστικά: Επιλέξτε ένα ζευγάρι αθλητικών ακουστικών που είναι ασύρματα και ανθεκτικά στον ιδρώτα. Αυτό θα σας επιτρέψει να ακούτε τη μουσική σας χωρίς να ανησυχείτε για τα καλώδια που ενοχλούν.

2. Κινητό τηλέφωνο ή MP3 player: Χρειάζεστε μια συσκευή για να αναπαράγετε τη μουσική σας. Ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα MP3 player είναι ιδανικές επιλογές.

3. Θήκη για το κινητό τηλέφωνο: Αν χρησιμοποιείτε το κινητό σας για την αναπαραγωγή μουσικής, θα χρειαστείτε μια αδιάβροχη ή ανθεκτική θήκη για να προστατεύετε τη συσκευή σας από τον ιδρώτα και τις εξωτερικές συνθήκες.

Όσον αφορά τις εφαρμογές για το κινητό σας, υπάρχουν πολλές επιλογές για την αναπαραγωγή μουσικής κατά τη διάρκεια του τρεξίματος. Ορισμένες δημοφιλείς εφαρμογές περιλαμβάνουν το Spotify, το Apple Music, το Google Play Music και το Nike Run Club. Αυτές οι εφαρμογές προσφέρουν μεγάλες βιβλιοθήκες τραγουδιών και προσαρμόζονται στις ανάγκες των τρεξίματος.

Λίστες τραγουδιών για τρέξιμο

Εδώ είναι δύο λίστες τραγουδιών, μία ροκ και μία ποπ, που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε κατά τη διάρκεια του τρεξίματος:

Λίστα τραγουδιών ροκ για τρέξιμο (διάρκεια 50-60 λεπτά):

1. “Welcome to the Jungle” – Guns N’ Roses

2. “Eye of the Tiger” – Survivor

3. “Back in Black” – AC/DC

4. “Thunderstruck” – AC/DC

5. “Livin’ on a Prayer” – Bon Jovi

6. “We Will Rock You” – Queen

7. “Highway to Hell” – AC/DC

8. “Smells Like Teen Spirit” – Nirvana

9. “Enter Sandman” – Metallica

10. “Sweet Child o’ Mine” – Guns N’ Roses

Λίστα τραγουδιών ποπ για τρέξιμο (διάρκεια 50-60 λεπτά):

1. “Can’t Stop the Feeling!” – Justin Timberlake

2. “Shake It Off” – Taylor Swift

3. “Uptown Funk” – Mark Ronson ft. Bruno Mars

4. “Happy” – Pharrell Williams

5. “Shape of You” – Ed Sheeran

6. “Dance Monkey” – Tones and I

7. “Don’t Start Now” – Dua Lipa

8. “Bad Guy” – Billie Eilish

9. “Blinding Lights” – The Weeknd

10. “Old Town Road” – Lil Nas X ft. Billy Ray Cyrus

Αυτές οι λίστες περιλαμβάνουν διάφορα ενθαρρυντικά και ενεργητικά τραγούδια που μπορούν να σας βοηθήσουν να παραμείνετε ενθουσιασμένοι κατά τη διάρκεια της προπόνησής σας.

Ελπίζω ότι αυτό το άρθρο και οι λίστες τραγουδιών θα σε βοηθήσουν να απολαύσεις το τρέξιμο σου και να επιτύχεις τους στόχους σου!

Καλή προπόνηση!

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ