13.5 C
Athens
-Διαφήμιση-

Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;

Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;. Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν οι δρομείς που συνηθίζουν να τρέχουν το πρωί.

Το τι πρωινό τρώμε καθημερινά δεν πρέπει να διαφέρει από το πρωινό που τρώμε πριν τρέξουμε. Και στις δύο περιπτώσεις θέλουμε να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με ένα καλά ισορροπημένο, θρεπτικό γεύμα. Είτε τρέχουμε, είτε πάμε σχολείο, είτε δουλεύουμε, το κλειδί για ένα υγιεινό πρωινό είναι η ισορροπία. Προσπαθούμε να συμπεριλάβουμε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές ομάδες τροφίμων στο γεύμα μας. Πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες για να παρέχει ενέργεια και να σας βοηθήσει να εξορκίσει την πείνα.

Πελαγώσατε και έχετε ξεμείνει από ιδέες για το τι θα φάτε; Εδώ θα βρείτε μερικές προτάσεις για γρήγορο και θρεπτικό πρωινό για να βοηθήσει τις προπονήσεις μας. Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο λοιπόν;

  • Ενεργειακές μπάρες και μπανάνες: Ψάξτε για δημητριακά / ενεργειακές μπάρες που έχουν τουλάχιστον 3-5 γραμμάρια φυτικών ινών και 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Συνδύασέ το με μία μπανάνα και θα έχεις ένα γρήγορο υγιεινό πρωινό.
  • Μήλο και τυρί: Συνδυάστε ένα μεσαίου μεγέθους μήλο και λίγο τυρί τσένταρ με 1/4 φλιτζάνι καρύδια ή αμύγδαλα.
  • Smoothie: Φτιάξε σε λίγα λεπτά ένα θρεπτικό smoothie με γιαούρτι, κατεψυγμένα μούρα και κάποιο χυμό.
  • Δημητριακά με γάλα: Για ένα γρήγορο πρωινό, 2 φλιτζάνια δημητριακά εμπλουτισμένα με 1 φλιτζάνι 1% γάλα με ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.
  • Ελληνικό γιαούρτι: Εάν χρειάζεσαι μια γρηγορότερη εναλλακτική λύση για ένα smoothie, άφησε στην άκρη το μπλέντερ και ανακατέψτε μόνο φρούτα σε ελληνικό γιαούρτι.
  • Φυστικοβούτυρο σε ψωμί: Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με πλούσιο 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Φάτε και ένα φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά και ποτήρι χυμό πορτοκαλιού για να το ισορροπήσεις.

Ο πιο σημαντικός κανόνας είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν παραλείπουμε το πρωινό. Ένα υγιεινό πρωινό δε θα μας βοηθήσει μόνο να έχουμε καλές επιδόσεις στο τρέξιμο, αλλά μπορεί πραγματικά να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά το πρωινό πραγματικά ζυγίζουν λιγότερο. Ελπίζω να απάντήθηκε η ερώτηση “Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;

Δες και άλλες συμβουλές διατροφής εδώ.

Από about.com

Σχετικα αρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Stay Connected

288ΥποστηρικτέςΚάντε Like
- Διαφήμιση -

Προσφατα αρθρα