17.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΔιατροφή για απώλεια βάρουςΤι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;

Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;. Μία από τις πιο συχνές ερωτήσεις που κάνουν οι δρομείς που συνηθίζουν να τρέχουν το πρωί.

Το τι πρωινό τρώμε καθημερινά δεν πρέπει να διαφέρει από το πρωινό που τρώμε πριν τρέξουμε. Και στις δύο περιπτώσεις θέλουμε να ξεκινήσουμε τη μέρα μας με ένα καλά ισορροπημένο, θρεπτικό γεύμα. Είτε τρέχουμε, είτε πάμε σχολείο, είτε δουλεύουμε, το κλειδί για ένα υγιεινό πρωινό είναι η ισορροπία. Προσπαθούμε να συμπεριλάβουμε τουλάχιστον τρεις διαφορετικές ομάδες τροφίμων στο γεύμα μας. Πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες και φυτικές ίνες για να παρέχει ενέργεια και να σας βοηθήσει να εξορκίσει την πείνα.

Πελαγώσατε και έχετε ξεμείνει από ιδέες για το τι θα φάτε; Εδώ θα βρείτε μερικές προτάσεις για γρήγορο και θρεπτικό πρωινό για να βοηθήσει τις προπονήσεις μας. Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο λοιπόν;

  • Ενεργειακές μπάρες και μπανάνες: Ψάξτε για δημητριακά / ενεργειακές μπάρες που έχουν τουλάχιστον 3-5 γραμμάρια φυτικών ινών και 10 γραμμάρια πρωτεΐνης. Συνδύασέ το με μία μπανάνα και θα έχεις ένα γρήγορο υγιεινό πρωινό.
  • Μήλο και τυρί: Συνδυάστε ένα μεσαίου μεγέθους μήλο και λίγο τυρί τσένταρ με 1/4 φλιτζάνι καρύδια ή αμύγδαλα.
  • Smoothie: Φτιάξε σε λίγα λεπτά ένα θρεπτικό smoothie με γιαούρτι, κατεψυγμένα μούρα και κάποιο χυμό.
  • Δημητριακά με γάλα: Για ένα γρήγορο πρωινό, 2 φλιτζάνια δημητριακά εμπλουτισμένα με 1 φλιτζάνι 1% γάλα με ένα ποτήρι χυμό πορτοκαλιού.
  • Ελληνικό γιαούρτι: Εάν χρειάζεσαι μια γρηγορότερη εναλλακτική λύση για ένα smoothie, άφησε στην άκρη το μπλέντερ και ανακατέψτε μόνο φρούτα σε ελληνικό γιαούρτι.
  • Φυστικοβούτυρο σε ψωμί: Δύο φέτες ψωμί ολικής άλεσης με πλούσιο 1 κουταλιά της σούπας φυστικοβούτυρο. Φάτε και ένα φλιτζάνι γιαούρτι χωρίς λιπαρά και ποτήρι χυμό πορτοκαλιού για να το ισορροπήσεις.

Ο πιο σημαντικός κανόνας είναι να βεβαιωθούμε ότι δεν παραλείπουμε το πρωινό. Ένα υγιεινό πρωινό δε θα μας βοηθήσει μόνο να έχουμε καλές επιδόσεις στο τρέξιμο, αλλά μπορεί πραγματικά να μας βοηθήσει να χάσουμε βάρος. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που τρώνε τακτικά το πρωινό πραγματικά ζυγίζουν λιγότερο. Ελπίζω να απάντήθηκε η ερώτηση “Τι να φάω πριν το πρωινό τρέξιμο;

Δες και άλλες συμβουλές διατροφής εδώ.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ