31.3 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΠως πρέπει να αναπνέω όταν τρέχω;

Πως πρέπει να αναπνέω όταν τρέχω;

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Ερώτηση: Πως πρέπει να αναπνέω όταν τρέχω; Έχω ακούσει ότι πρέπει να εισπνέω από τη μύτη και να εκπνέω από το στόμα μου όταν τρέχω. Είναι αυτό σωστό;

Απάντηση: Όχι, αυτό είναι λάθος. Θα πρέπει να επιτρέπεις την είσοδο του αέρα τόσο από το στόμα όσο και από τη μύτη σου όταν τρέχεις. Οι μύες σου χρειάζονται οξυγόνο όταν τρέχεις και η μύτη σου απλά δεν μπορεί να τους προσφέρει αρκετό.

Βεβαιώσου ότι αναπνέεις από το διάφραγμα ή την κοιλιά σου και όχι από το στήθος σου. Με τις βαθιές αναπνοές λαμβάνεις περισσότερο αέρα, κάτι που βοηθάει στην αποφυγή του σφάχτη.
Θα πρέπει να εκπνέεις από το στόμα σου και προσπάθησε να εκπνέεις πλήρως. Έτσι αφαιρείς περισσότερο διοξείδιο του άνθρακα, αλλά και σε βοηθά να εισπνέεις πιο βαθιά.

Μερικές περισσότερες συμβουλές για την αναπνοή, ενώ τρέχουμε:
Αν είσαι αρχάριος δρομέας, προσπάθησε να τρέχεις σε ένα ρυθμό στον οποίο μπορείς να αναπνέεις άνετα. Χρησιμοποίησε το “τεστ ομιλίας” για να καταλάβεις αν ο ρυθμός σου είναι ο κατάλληλος: Θα πρέπει να είσαι σε θέση να μιλάς χωρίς να λαχανιάζεις καθώς τρέχεις.
Ρίξε τον ρυθμό ή περπάτα αν δυσκολεύεσαι να αναπνεύσεις καθώς τρέχεις. Αυτό λύνει αυτόματα συνήθως το όποιο αναπνευστικό πρόβλημα έχεις καθώς τρέχεις.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ