16 C
Athens
Παρασκευή, 1 Μαρτίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμοΤρέξιμο και προστασία από τον ήλιο

Τρέξιμο και προστασία από τον ήλιο

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Ροκ μουσική για τρέξιμο

Αν είσαι φαν της ροκ μουσικής και θέλεις μία λίστα μουσικής που να σε παρακινεί και να σε κάνει το τρέξιμο σου ευχάριστο, χρησιμοποίησε την παρακάτω ροκ playlist για τρέξιμο από το spotify.

Τρέξιμο και προστασία από τον ήλιο. Συμβουλές για το πώς οι δρομείς μπορούν να αποτρέψουν τον καρκίνο του δέρματος.

Οι δρομείς ξοδεύουν πολύ χρόνο σε εξωτερικούς χώρους κάτω από τον ήλιο, γι ‘αυτό είναι σημαντικό να λάβουμε μέτρα για να προστατεύσουμε το δέρμα μας από την έκθεση στον ήλιο. Ακολουθούμε τις παρακάτω συμβουλές για να προστατεύσουμε το δέρμα μας από τον ήλιο όταν τρέχουμε σε εξωτερικούς χώρους:

Τρέχουμε είτε πρωί, είτε βράδυ

Προσπαθούμε να αποφεύγουμε να τρέχουμε μεταξύ 10 π.μ. και 4 μ.μ., όταν η ένταση του ήλιου είναι στο μάξιμουμ. Αν πρέπει να προπονηθούμε κατά τη διάρκεια αυτών των ωρών, προσπαθούμε να τρέχουμε σε σκιερό δρόμο ή σκιερά μονοπάτια.

Διαλέγουμε το σωστό αντηλιακό

Χρησιμοποιούμε ένα αδιάβροχο αντηλιακό που έχει δείκτη προστασίας τουλάχιστον 15 βαθμούς και προσφέρει προστασία ευρέως φάσματος, το οποίο σημαίνει ότι προστατεύει από τις ακτίνες UVA και UVB.

Φοράμε καπέλο

Το καπέλο θα δώσει στο πρόσωπό μας επιπλέον προστασία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι παραλείπουμε το αντηλιακό.

Βάζουμε νωρίς το αντηλιακό

Βάζουμε το αντηλιακό μας τουλάχιστον 20 λεπτά πριν βγούμε έξω για το τρέξιμο μας. Το δέρμα μας χρειάζεται χρόνο για να το απορροφήσει.

Δεν παραλείπουμε το αντηλιακό σε σύντομες διαδρομές

Μπορούμε να αποκτήσουμε ένα ηλιακό έγκαυμα μέσα σε μόλις 15 λεπτά, οπότε δεν παραλείπουμε το αντηλιακό ακόμα και για τις μικρές διαδρομές.

Ξαναβάζουμε αντηλιακό μετά από δύο ώρες

Τα αντηλιακά αρχίζουν να χάνουν την αποτελεσματικότητά τους περίπου μετά από δύο ώρες, ή ακόμη και νωρίτερα αν ιδρώνουμε σε πολύ μεγάλο βαθμό. Έτσι, θα πρέπει να βάλουμε εκ νέου.

Βάζουμε αντηλιακό πριν ντυθούμε

Βάζουμε αντηλιακό πριν ντυθούμε και σε όλο μας το σώμα. Βάζουμε αντηλιακό ακόμα και στα σημεία του σώματος μας τα οποία είναι καλυμμένα με ρούχα. Επειδή συνήθως τα ρούχα τρεξίματος είναι από πολύ λεπτό ύφασμα, πολλές φορές δεν παρέχουν προστασία από τις ακτίνες του ήλιου. Επίσης , τα ρούχα μας θα μετακινηθούν κατά το τρέξιμο.

Φοράμε γυαλιά ηλίου

Ένα καλό ζευγάρι γυαλιών ηλίου για τρέξιμο θα δώσει στο πρόσωπό μας περισσότερη προστασία και επίσης θα βοηθήσει στην προστασία των ματιών μας βλαβερές ακτίνες του ήλιου.

Τρέξιμο και προστασία από τον ήλιο.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ