29.6 C
Athens
Κυριακή, 16 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμο5 τρόποι για να αγαπήσεις το τρέξιμο

5 τρόποι για να αγαπήσεις το τρέξιμο

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Πώς να κρατήσουμε το πάθος ζωντανό

Όπως όλες οι σχέσεις, έτσι και η σχέση μας με το τρέξιμο έχει τα πάνω και τα κάτω της. Τη μία μέρα αισθανόμαστε ότι δεν μπορούμε να ζήσουμε χωρίς το τρέξιμο και την επόμενη αναθεματίζουμε τον εαυτό μας (καθώς τρέχουμε, φυσικά) που το ξεκινήσαμε.

Όταν έχουμε στιγμές που η αγάπη μας για το τρέξιμο ξεθωριάζει τότε εδώ θα βρεις μερικούς τρόπους για να κρατήσεις τη σπίθα αναμμένη:

Μιλάμε με άλλους δρομείς
Συζητώντας με άλλους δρομείς θέματα σχετικά με το τρέξιμο, μας ξαναθυμίζει την αγάπη που του έχουμε.

Αγοράζουμε για τον εαυτό μας εξοπλισμό τρεξίματος
Ανταμείβουμε τον εαυτό μας για την σκληρή δουλειά αγοράζοντας κάποιο μπλουζάκι τρεξίματος ή κάλτσες για τρέξιμο.
Η ανταμοιβή θα μας κάνει να νιώσουμε γεμάτοι ενέργεια και ενισχύει τη δέσμευσή μας για προπόνηση. Μετά από αυτό, ποιος δεν ανυπομονεί να φορέσει το νέο μπλουζάκι σε ένα αγώνα; Φυσικά, αν κάποιες γυναικός δρομείς δεν χρειάζονται εξοπλισμό μπορούνε να ανταμείψουν τον εαυτό τους με ένα μασάζ ή ένα πεντικιούρ.

Γίνε εθελοντής σε έναν αγώνα
Βλέποντας έναν αγώνα μέσα από τα μάτια του εθελοντή μπορεί να μας αλλάξει την οπτική μας για το τρέξιμο και μας δίνει κίνητρα.
Το να βλέπεις τους δρομείς να αγκαλιάζουν τους φίλους και τα μέλη της οικογένειας τους αφού ολοκληρωθεί ένας αγώνας μπορεί να κάνει θαύματα για το κίνητρό μας.
Για να εργαστούμε εθελοντικά σε έναν αγώνα δρόμου, επικοινωνούμε με τον υπεύθυνο αγώνα μέσω της ιστοσελίδας του αγώνα.

Συμμετέχουμε σε αγώνα που γίνεται σε μέρος που θέλουμε να επισκεφτούμε
Αν συνήθως συμμετέχουμε σε αγώνες στην περιοχή μας, καλό είναι να δοκιμάσουμε να δηλώσουμε συμμετοχή σε κάποιον αγώνα που διεξάγεται σε περιοχή που έχουμε σκοπό να επισκεφτούμε. Έτσι συνδυάζουμε το τρέξιμο με μίνι διακοπές.

Παρακολουθούμε έναν αγώνα
Κάθε φορά που είμαι θεατή σε έναν αγώνα, αναπόφευκτα ζηλεύω τους δρομείς που είναι εκεί έξω. Έχω μιλήσει με άλλους δρομείς που λένε το ίδιο πράγμα.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ