17.2 C
Athens
Κυριακή, 21 Απριλίου, 2024
ΑρχικήΣυμβουλές για τρέξιμο5 τρόποι για να απολαύσουμε το τρέξιμο το φθινόπωρο

5 τρόποι για να απολαύσουμε το τρέξιμο το φθινόπωρο

Δημοφιλή άρθρα

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ για νέους δρομείς

Πρόγραμμα τρεξίματος 5 χλμ. Είσαι νέος δρομέας και θέλεις να τρέξεις 5 χιλιόμετρα μέσα σε μερικές εβδομάδες; Το παρακάτω πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο για σένα.

Η πάθηση του δρομέα του σαββατοκύριακου (Τενοντίτιδα χηνείου ποδός)

Με αφορμή τον πρόσφατο τραυματισμό μου, ξεκινάει μία νέα ενότητα στο jogging.gr, αυτή των τραυματισμών. Φυσικά και τα άρθρα των τραυματισμών δεν είναι από αυτά που τα διαβάζει κάποιος με ευχαρίστηση. Όμως, προσωπικά τα θεωρώ από τα πιο χρήσιμα

Πρόγραμμα τρεξίματος 10 χιλιομέτρων για νέους δρομείς

Τα 10 χιλιόμετρα είναι μία πολύ δημοφιλής απόσταση για νέους δρομείς, ειδικά για αυτούς που τρέχουν εύκολα τα 5 χιλιόμετρα.

7 ασκήσεις διατάσεων για μετά το τρέξιμο

Έχουμε αναφέρει πολλές φορές ότι δεν πρέπει με τίποτα να παραλείπουμε τις διατάσεις μετά από κάθε προπόνηση. Είναι ένα από τα βασικότερα πράγματα που πρέπει να κάνουμε για να αποφύγουμε τους τραυματισμούς. Άλλωστε η διάρκεια τους είναι μικρή.

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα

Πρόγραμμα προπόνησης για περπάτημα. Με αυτό το πρόγραμμα επτά εβδομάδων, θα γυμνάζεσαι πάνω από 150 λεπτά την εβδομάδα. Με το τέλος του προγράμματος, θα είσαι σε θέση να ολοκληρώσεις ένα 60λεπτο περπάτημα.

Το φθινόπωρο είναι για πολλούς η αγαπημένη εποχή για το τρέξιμο, διότι η θερμοκρασία πέφτει και οι συνθήκες γίνονται ιδανικές. Για αυτό το λόγο οι περισσότεροι αγώνες δρόμου και μαραθώνιοι γίνονται το φθινόπωρο.
Σε αυτό το άρθρο παραθέτουμε μερικούς τρόπους για να αγαπήσουμε περισσότερο το τρέξιμο το φθινόπωρο και να βελτιώσουμε την απόδοσή μας:

1. Τρέχουμε περισσότερο. Είναι πολύ ασφαλέστερο να τρέχουμε σε δροσερές θερμοκρασίες και χαμηλή υγρασία, άρα ας πιεστούμε λίγο ώστε να τρέξουμε λίγο μακρύτερα. Προσθέτουμε ένα χιλιόμετρο κάθε εβδομάδα. Αν τρέχουμε τρεις ή λιγότερες μέρες την εβδομάδα, δοκιμάζουμε να προσθέσουμε άλλη μία ημέρα στο εβδομαδιαίο πρόγραμμά μας.

2. Δοκιμάζουμε το περπάτημα στο βουνό και το ορεινό τρέξιμο. Το ποδήλατο και η πεζοπορία είναι το ιδανικά για να απολαύσουμε τη φύση το φθινόπωρο.

3. Αυξάνουμε το ρυθμό. Μπορεί αυτό να είναι δύσκολο στη ζέστη του καλοκαιριού, το φθινόπωρο όμως είναι ευκολότερο. Ξεκινάμε εισάγοντας ορισμένα σύντομα χρονικά διαστήματα σπριντ μετά από ένα χαλαρό τρέξιμο. Μπορούμε επίσης να δοκιμάσουμε να κάνουμε fartleks, δηλαδή γρήγορα τρεξίματα που εναλλάσσονται με αργό τζόκινγκ.

4. Τρέχουμε σε ένα αγώνα. Βρίσκουμε πολλούς αγώνες το φθινόπωρο, από αγώνες των 5 χιλιομέτρων μέχρι μαραθώνιους. Διαλέγουμε τον αγώνα που μας ταιριάζει και κάνουμε την εγγραφή, ώστε να έχουμε κίνητρο στις προπονήσεις μας.

5. Αγοράζουμε νέο εξοπλισμό για το τρέξιμο. Αγοράζοντας νέο εξοπλισμό για το τρέξιμο, ένα νέο ζευγάρι παπούτσια τρεξίματος, ένα μπλουζάκι τρεξίματος ή κάτι άλλο, μας παρακινεί να βγούμε έξω και να το χρησιμοποιήσουμε.

Από about.com

Πρόσφατα άρθρα

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ